woensdag 13 oktober 2010

Waarschuwing! Voorkom huidkanker met de laptop schoottafel


Werk veilig met een laptop op schoot en voorkom het 'toasted skin syndrome' door het gebruik van bijvoorbeeld een schoottafel. Deze is als ‘gezond relatiegeschenk’ ideaal in te zetten voor het versterken van relaties.

Graag willen wij u waarschuwen om te werken met uw laptop op schoot. Wij kwamen namelijk dit artikel Laptop op schoot kan tot huidkanker leidenop Elsevier.nl tegen waar wij erg van schrokken. Je loopt dan namelijk kans op huidbeschadigingen zoals het 'toasted skin syndrome'. Dit blijkt uit onderzoek van de University Hospital Basel.

Ik betrap me (en ik denk met mij nog veel meer mensen) er ook vaak op dat ik ’s avonds op de bank soms nog iets wil opzoeken op internet met mijn laptop op schoot. Dit doe ik dus vanaf nu niet meer.

Voorkomen huidkanker met laptop schoottafel
Wie met een laptop op schoot wil werken, kan er beter iets onder leggen zodat de huid niet wordt aangetast door de warmte. De laptop schoottafel is een perfect middel hiervoor. Je kunt de schoottafel zelfs krijgen met een leeslampje, erg handig! Dit ‘gezonde relatiegeschenk’ is op dit moment de nummer 1 in de Top 5, zie hieronder.

Deze universele schoottafel heeft een houten blad waarin een kleine verdieping zit om een beker of glas in te zetten en een kussen eronder die gevuld is met foam korreltjes. Aan de zijkant van het kussen zit voor het gemak nog een handgreep. De afmeting van de schoottafel met kussen is ca. 48x38x6 cm. Per stuk in een non-woven pouch verpakt.

Top 5 Relatiegeschenken die goed zijn voor de gezondheid
1. Laptop schoottafel
2. Stappenteller
3. Springtouw
4. Mini Twist Stepper
5. Beach tennisset

Wenst u meer informatie over 'gezonde relatiegeschenken'? Ga dan naar onze contactpagina en mail ons uw vraag of opmerking.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen